برش لیزری پرتو - ساخت تندیس و لوح تقدیر

برش لیزری , حک و برش لیزری , برش و حکاکی لیزری

در هنگام خرید دستگاه لیزر باید به چه نکات و مواردی توجه کنیم؟

تکنولوژی برش لیزری ، امروزه دارای تنوع کاربرد وسیع در صنایع گوناگون می باشد . صنایع گوناگونی شامل صنایع تولید پوشاک ، صنایع خودرو سازی، صنعت چرم و صنایع وابسته ، موسسات تحقیقاتی و نمونه سازی ، مهندسی ، چوپ و دکور سازی ، تابلو سازی ، صنایع سنگ و ... از جمله مصرف کنندگان این تکنولوژی هستند.با توجه به نوع صنعت و نیاز مصرف کنندگان ، دستگاه برش یا حکاکی ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرد.دستگاه های برش لیزری به دو گروه عمده صنایع فلزی و غیر فلزی تقسیم می گردند. دستگاه های هر گروه نیز با توجه به نوع کاربرد با توان ها و قابلیت های مختلفی تولید می گردند..

به عنوان نمونه نوع دستگاه برش لیزری و قدرت مورد استفاده آن در صنایع چرم و کیف با صنعت چوب و حکاکی متفاوت می باشد.تیوب لیزر این دستگاه ها در توان ها و عمر مفید گوناگونی تولید می گردند . از جمله 40، ۸۰  ، ۱۰۰ ، ۱۳۰  ، ۲۰۰ وات و .. با عمر مفید 3000 ، 7000 و 10000 ساعت کار می توان نام برد.

ه عنوان نمونه نوع دستگاه برش لیزری و قدرت مورد استفاده آن در صنایع چرم و کیف با صنعت چوب و حکاکی متفاوت می باشد.تیوب لیزر این دستگاه ها در توان ها و عمر مفید گوناگونی تولید می گردند . از جمله 40، ۸۰ ، ۱۰۰ ، ۱۳۰ ، ۲۰۰ وات و .. با عمر مفید 3000 ، 7000 و 10000 ساعت کار می توان نام برد.

در این مقاله به راهنمایی خرید دستگاه برش و حکاکی لیزری غیر فلزات با قیمت تقریبا ارزان موجود در بازار ایران می پردازیم


اگر به دنبال خرید دستگاهی هستید که جهت حکاکی غیر فلزات قصد استفاده از آن را دارید توصیه می گردد که از دستگاه های با وات کمتر استفاده شود و اگر به دنبال برشکاری هستید توصیه می گردد از دستگاه های با قدرت وات بیشتر استفاده شود.

کیفیت حکاکی با قدرت تیوب لیزر نسبت عکس دارد . یعنی هر چه قدرت تیوب لیزر افزایش پیدا کند ، از کیفیت و دقت حکاکی کاسته می شود.

اگر کار حکاکی شما بیش از برش کاری شما است ، دستگاه با تیوب حداکثر 80 وات خریداری کنید و اگر کار های برش کاری شما بیشتر از حکاکی است از دستگاه با تیوپ 130 وات به بالا استفاده نمایید. پیشنهاد ما دستگاه با تیوب لیزر 100w Reci S4 است که تقریبا برای همه کارها مناسب است.

تیوب لیزر نصب شده بر روی دستگاه ها قابل تعویض و ارتقاء می باشد به شرط آنکه پاور تغدیه دستگاه نیز متناسب با تیوپ لیزر انتخاب و تغییر نماید

متاسفانه مشاهد شده که برخی از فروشندگان به توسط همین دستگاه های لیزر اقدام به حکاکی جعلی آرم و اطلاعات بر روی قطعات نموده و به عنوان مثال چیلر یا تیوپ لیزر های با قدرت کم و بی کیفیت و بی نام و نشان را به جای برند های معروف جهانی به فروش می رسانند.

در خرید دستگاه لیزر توصیه می گردد اولا سعی نمایید از خرید دستگاه های بی نام و نشان خودداری نمایید و دوم از شرکت هایی خرید نمایید که خود نمایندگی رسمی و وارد کننده کالا از شرکت های معروف جهانی می باشند.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

برش لیزری پرتو - ساخت تندیس و لوح تقدیر

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

برش لیزری ، حک و برش لیزری ، برش و حکاکی لیزری، برش لیزری شابلون ، برش لیزری پارچه ، برش شابلون، برش لیزری طلق ، برش پلکسی گلاس ، برش ام دی اف، برش لیزری مقوا ، برش لیزری چرم ، برش لیزری کاغذ، قیمت برش لیزری ، حکاکی لیزری ، خدمات برش لیزری ، برش لیزری ماکت ، لیزر کات ، تندیس فوری، برش مولتی استایل ، Laser cut ، شابلون پتینه، تندیس سفارشی ، تندیس ورزشی ، سفارش تندیس، انواع تندیس ، تندیس سازی ، خرید تندیس ، ساخت تندیس ، تندیس تبلیغاتی ، فارغ التحصیلی، قیمت تندیس ، سفارش تندیس ، تندیس دانش آموزی، سفارش نشان سینه ، ساخت بج یقه ، تندیس یادبود، تابلو ساختمان ، ساخت لوگو دیواری ، پلاک مولتی، تابلو نام شرکت ، تابلو راهنما ، تابلو عنوان اتاق، ساخت ساعت دیواری ، لوگو دیواری ، ساخت استند، سفارش لوح تقدیر ، لوح تقدیر ، لوح تقدیر جعبه جیر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 هفته قبل